ESPAÑOL
ENGLISH
Open the menu
Inicio
Quiénes Somos
Nosotros
Historia
Ingeniería Industrial en Cifras
Consejo Consultivo
Premios y Reconocimientos
Dirección de Diversidad y Género
Campus
Profesores
Académicos
Profesores Jornada Parcial
Investigación
Áreas
Centros e Institutos de Investigación
Publicaciones
Pregrado
Ingeniería Civil Industrial
Movilidad Estudiantil
Postgrados y Educación Ejecutiva
Alumni
Nuestros Egresados
Inscripción Ex-Alumnos
Beneficios
La tiendita
Inscripción Informativos
Participa en Investigación
Vinculación
Gestión laboral
Contacto
Buscar
Inicio
Quiénes Somos
Nosotros
Historia
Ingeniería Industrial en Cifras
Consejo Consultivo
Premios y Reconocimientos
Dirección de Diversidad y Género
Campus
Profesores
Académicos
Profesores Jornada Parcial
Investigación
Áreas
Centros e Institutos de Investigación
Publicaciones
Pregrado
Ingeniería Civil Industrial
Movilidad Estudiantil
Postgrados y Educación Ejecutiva
Alumni
Nuestros Egresados
Inscripción Ex-Alumnos
Beneficios
La tiendita
Inscripción Informativos
Participa en Investigación
Vinculación
Gestión laboral
Contacto
Buscar
Marketing
The roles of multiple channels in predicting website visits and purchases: Engagers versus closers
The Social Divide of Social Distancing: Shelter-in-Place Behavior in Santiago During the Covid-19 Pandemic
The Effectiveness of Triggered Email Marketing in Addressing Browse Abandonments
Drivers of customer satisfaction in the grocery retail industry: A longitudinal analysis across store formats
COVID-19: Short-term forecast of ICU beds in times of crisis
Accounting for cost heterogeneity on the demand in the context of a technician dispatching problem
Detecting inefficiently managed categories in a retail store
The past, present, and future of retail analytics: Insights from a survey of academic research and interviews with practitioners
Retail in High Definition: Monitoring Customer Assistance Through Video Analytics
When Consumers Learn, Money Burns: Signaling Quality via Advertising with Observational Learning and Word of Mouth
Components of attentional effort for repeated tasks
Balancing Agent Retention and Waiting Time in Service Platforms
«
1
2
3
4
»