ESPAÑOL
ENGLISH
Open the menu
Inicio
Quiénes Somos
Nosotros
Historia
Ingeniería Industrial en Cifras
Consejo Consultivo
Premios y Reconocimientos
Dirección de Diversidad y Género
Campus
Profesores
Académicos
Profesores Jornada Parcial
Investigación
Áreas
Centros e Institutos de Investigación
Publicaciones
Pregrado
Ingeniería Civil Industrial
Movilidad Estudiantil
Postgrados y Educación Ejecutiva
Alumni
Nuestros Egresados
Inscripción Ex-Alumnos
Beneficios
La tiendita
Inscripción Informativos
Participa en Investigación
Vinculación
Gestión laboral
Contacto
Buscar
Inicio
Quiénes Somos
Nosotros
Historia
Ingeniería Industrial en Cifras
Consejo Consultivo
Premios y Reconocimientos
Dirección de Diversidad y Género
Campus
Profesores
Académicos
Profesores Jornada Parcial
Investigación
Áreas
Centros e Institutos de Investigación
Publicaciones
Pregrado
Ingeniería Civil Industrial
Movilidad Estudiantil
Postgrados y Educación Ejecutiva
Alumni
Nuestros Egresados
Inscripción Ex-Alumnos
Beneficios
La tiendita
Inscripción Informativos
Participa en Investigación
Vinculación
Gestión laboral
Contacto
Buscar
Marketing
Affinities and Complementarities of Methods and Information Sets in the Estimation of Prices in Real Estate Markets
Effectiveness of alcohol warning labels for at-risk groups and the general public: A policy-informing randomized experiment in Chile
Balancing Agent Retention and Waiting Time in Service Platforms
Habits and the subexploration of better transportation options: A dual-system approach
The Rate-Correlation Theory of Goal-Directed Behavior: An Update
Dual-System Free-Operant Avoidance: Extension of a Theory
The effect of economic incentives and cooperation messages on user participation in crowdsourced public transport technologies
Identifying Food Labeling Effects on Consumer Behavior
The effect of dynamic lockdowns on public transport demand in times of COVID-19: Evidence from smartcard data
Insuring large stakes: A normative and descriptive analysis of households’ flood insurance coverage
Are non-contingent incentives more effective in motivating new behavior? Evidence from the field
Opting-in to prosocial incentives
1
2
3
4
»