ESPAÑOL
ENGLISH
Open the menu
Inicio
Quiénes Somos
Nosotros
Historia
Ingeniería Industrial en Cifras
Consejo Consultivo
Premios y Reconocimientos
Dirección de Diversidad y Género
Campus
Profesores
Académicos
Profesores Jornada Parcial
Investigación
Áreas
Centros e Institutos de Investigación
Publicaciones
Pregrado
Ingeniería Civil Industrial
Movilidad Estudiantil
Postgrados y Educación Ejecutiva
Alumni
Nuestros Egresados
Inscripción Ex-Alumnos
Beneficios
La tiendita
Inscripción Informativos
Participa en Investigación
Vinculación
Gestión laboral
Contacto
Buscar
Inicio
Quiénes Somos
Nosotros
Historia
Ingeniería Industrial en Cifras
Consejo Consultivo
Premios y Reconocimientos
Dirección de Diversidad y Género
Campus
Profesores
Académicos
Profesores Jornada Parcial
Investigación
Áreas
Centros e Institutos de Investigación
Publicaciones
Pregrado
Ingeniería Civil Industrial
Movilidad Estudiantil
Postgrados y Educación Ejecutiva
Alumni
Nuestros Egresados
Inscripción Ex-Alumnos
Beneficios
La tiendita
Inscripción Informativos
Participa en Investigación
Vinculación
Gestión laboral
Contacto
Buscar
Artículo Internacional
The Effectiveness of Private Voucher Education: Evidence from Structural School Switches. Educational Evaluation and Policy Analysis vol. 33(2): 119-137, 2011, Alejandra Mizala with B. Lara and A. Repetto.
Negotiating Education Reform: Teacher Evaluations and Incentives in Chile (1990-2010). Governance vol 27(1), 2014: 87-109, Alejandra Mizala with B. Schneider
Pre-service Elementary School Teachers .Expectations about Student Performance: How their Beliefs are affected by their Mathematics Anxiety and Student’s Gender”. Teaching and Teacher Education 50, 2015: 70-78, Alejandra Mizala, S. Martinez y F. Martinez
Measuring the Relative Pay of School Teachers in Latin America 1997-2007 . International Journal of Educational Development 47, 2016: 20-32, Alejandra Mizala with H. Ñopo.
Means Tested School Vouchers and Educational Achievement: Evidence from Chile’s Universal Voucher System. ANNALS of the American Academy of Political and Social Science, 674:163-183, 2017, Alejandra Mizala with F. Torche
School Closure and Educational Attainment: Evidence from a Market-based System. Economics of Education Review 65, 2017:1-17, Alejandra Mizala with N. Grau and D. Hojman
Voluntariado juvenil: Factores de permanencia en experiencias de intervención en infancia, Carlos Andrade G., Sara Arancibia C., María Cristina Cárdenas y Eduardo Contreras
The heterogeneous level of life quality across Chilean regions
Design of the emergnecy service production in a public hospital
Eye-Tracking Reveals Processes that Enable Conjoint Choices to Become Increasingly Efficient with Practice (lead article)
About opportunism in business: from legitimate benefit to kairospathy
Virtual Communities of Practice’s Purpose Evolution Analysis Using a Concept-Based Mining Approach. Sebastián A. Ríos, Felipe Aguilera, Luis A. Guerrero:
«
1
…
24
25
26
27
28
…
36
»