ESPAÑOL
ENGLISH
Open the menu
Inicio
Quiénes Somos
Nosotros
Historia
Ingeniería Industrial en Cifras
Consejo Consultivo
Premios y Reconocimientos
Dirección de Diversidad y Género
Campus
Profesores
Académicos
Profesores Jornada Parcial
Investigación
Áreas
Centros e Institutos de Investigación
Publicaciones
Pregrado
Ingeniería Civil Industrial
Movilidad Estudiantil
Postgrados y Educación Ejecutiva
Alumni
Nuestros Egresados
Inscripción Ex-Alumnos
Beneficios
La tiendita
Inscripción Informativos
Participa en Investigación
Vinculación
Gestión laboral
Contacto
Buscar
Inicio
Quiénes Somos
Nosotros
Historia
Ingeniería Industrial en Cifras
Consejo Consultivo
Premios y Reconocimientos
Dirección de Diversidad y Género
Campus
Profesores
Académicos
Profesores Jornada Parcial
Investigación
Áreas
Centros e Institutos de Investigación
Publicaciones
Pregrado
Ingeniería Civil Industrial
Movilidad Estudiantil
Postgrados y Educación Ejecutiva
Alumni
Nuestros Egresados
Inscripción Ex-Alumnos
Beneficios
La tiendita
Inscripción Informativos
Participa en Investigación
Vinculación
Gestión laboral
Contacto
Buscar
Artículo Internacional
The technical efficiency of schools in Chile
The current impact factor and the long-term impact of scientific journals by discipline: A logistic diffusion model estimation
Beyond Heckscher-Ohlin trade and labour market interactions: a case study of Chile
School performance and choice: The Chilean experience
Schools and teacher performance incentives: The Latin American experience
Using School Scholarships to Estimate the Effect of Private Education on the Academic Achievement of Low Income Students in Chile
Effective Schools do Exist: Low Income Childrens Academic Performance in Chile
Bringing the schools back in: the stratification of educational achievement in the Chilean voucher system
Negotiating Education Reform: Teacher Evaluations and Incentives in Chile (1990-2010)
Public-Private Wage Gap in Latin America (1992-2007): A Matching Approach
The Effectiveness of Private Voucher Education: Evidence from Structural School Switches
Socioeconomic status or noise? Tradeoffs in the generation of school quality information
«
1
…
21
22
23
24
25
…
36
»