II Santiago Finance Workshop

12Dic
13Dic

Conferencistas invitados:

Michael Brennan, Professor of Finance, University of California (UCLA). Former president of the American Finance Association. He has served as editor of the Journal of Finance and was the founding editor of the Review of Financial Studies.

Eduardo Schwartz, Professor of Real Estate and Professor of Finance, University of California (UCLA). Former president of the American Finance Association and the Western Finance Association

Santiago Finance Workshop une a académicos, reguladores y profesionales de todo el mundo para discutir sobre temas recientes en investigación empírica y teórica del área de finanzas, enfatizando los respectivos desafíos del área para reguladores, pero también para evaluar cómo los cambios regulatorios pueden inducir innovaciones financieras en el mercado.

Nos complace anunciar que nuestros principales expositores este año serán:

Ver programa